
Ha a család költözik, az bizony kemény dió. Sok esetben idegeskedés, veszekedés, kimerülés járhat vele. Viszont, ha felkészültek vagyunk, nem érhet minket semmi olyan váratlan dolog, amit ne tudnánk megfelelően kezelni. Ezáltal kivédhető a felesleges aggodalom.
Az irodaköltöztetés esetében sincs ez másként, hisz az sem gyerekjáték. Részletes és pontos tervezés, hozzáértő kivitelezés lesz a kulcs a sikerhez. A Servitius és Partnerei költöztetés pedig pontosan tudja, miként kerülhető el, hogy már előre fájjon a főnök feje az feladattól, ami ugye, senkinek sem jó.
5 tipp, hogy ne készüljenek ki az alkalmazottak
Tervezés. A költöztetés előtt részletesen egyeztessen a lebonyolító céggel. Milyen méretű és mennyiségű bútorokat, dobozokat, berendezéseket szeretne szállítani? Szükséges lesz-e csomagolásra, törékenyek-e, sérülékenyek-e a szállítandó holmik? Hova kell szállítani, miként lehet megközelíteni az új helyszínt? Érdemes biztosítást is kötni, garanciát kérni a szállítandó értékekre.
Felkészülés. Készítsen leltárt a szállítandó tárgyakról. Mérje fel az új iroda helyszínét a rakodás megkönnyítése végett. Szerezze be az épület gondnokának elérhetőségeit, hogy el tudja érni, ha például probléma lépne fel a parkolással vagy a lift működésével. Járjon utána, időkapuhoz kötött-e a szállítás, elkerülve a felesleges kiállást.
Költöztetés lebonyolítása. A minél gördülékenyebb lebonyolítás érdekében érdemes kijelölni segédkező alkalmazottakat, akik segítik a rakodók munkáját például a rakodási sorrend meghatározásával, vagy akik megkönnyítik az eligazodást a helyszíneken.
Problémakezelés. Legyen beavatott alkalmazott, aki felkészült a váratlanul felmerülő kihívásokra és birtokában van a megoldásnak, akár a teherautó parkolásáról, akár az irodaházba bejutásról, akár a teherlift kezeléséről vagy éppen a fizetésről legyen szó.
Bízza szakemberre! Mint minden fontos folyamat elvégzésénél, a költöztetés során is hozzáértő kezekre lesz szükség. Ön sem bízza a cége életében a fontos feladatok elvégzését hozzá nem értőkre, akik anyagi és erkölcsi kárt okozhatnak. Profikra lesz szüksége.
Vegye igénybe a tehertaxit!
Kisebb irodák akár komplett költöztetése is megoldható a tehertaxi rugalmas és gyors szolgáltatásával. Így elkerülhető a munkavégzésből való hosszabb kiesés.
Mibe kerül egy irodaköltöztetés?
Az irodaköltöztetés, hasonlóan a házak, lakások költöztetéséhez, függ a szállítandó tárgyak méretőtől, mennyiségétől, valamint a két cím közötti távolságtól. Választható egyösszegű, fix árajánlat vagy rezsidíjas csomag is. Raklapos szállítás esetében az emelő támfalas teherautó bérlése tovább növelheti a költségeket.
Amennyiben cége új székhelyre költözne, időben tervezze meg a költöztetés lebonyolítását, hogy kiküszöbölje az olyan buktatókat, mint az alultervezett költségvetés, szervezetlenség, kötbérezés. Ha bármilyen további kérdése lenne a művelet lebonyolításáról, érdeklődjön a honlapon feltüntetett elérhetőségeken!